torsdag 30 oktober 2008

Swallow?

(Chicago ~ Good vs Evil: 1 - 2)

Idag har Johanna varit i halmstad och lekt! Och när hon äntligen får leka med Jacob så kommer Karin och kidnappar hem mig! Svartsjuka? ;O Kanske liiiiiiite ^^
Men jag slapp att åka buss hem en timma och sen gå 30 minuter i högklackat med mina redan extrem öma fötter!

Blev ett kort men mysigt besök! Mycket flum! :D Eller ja, kort å kort, karin hann äta tre glassar.. Glassar slut! :(

"Vem fan var jag och åt thai mat med i Halmstad sist? Var det du och jag eller?"
"Logan kanske?"
"Vem?"
"Ditt senaste ex! >_<" (flum skämt ;O)

Men dagens citat förtjännar fan mig en rad högt upp! :D
"eewww och känslan att svälja sperma" - Johanna
"eeww ja det var ett tag sen dock" - Karin
"SO YOU DO SWALLOW!!!!!!!!!!!"
O_O

och jag lyckades även hitta det här klippet, som jag dedikerar till KARIN! :D

Älska det!!!!



- EVIL
Over and out!

Inga kommentarer: