onsdag 8 oktober 2008

Förförande avsikter

(Chicago ~ Good vs Evil: 2 - 4)

Jag har ju på min lediga dag försökt att städa lägenheten, gick väl bra halvvägs, så lite kred skall jag ha! Och för övrigt så har jag köpt min FÖRSTA växt till lägenheten! Erhm, jag flyttade in för 1 år, 1 månad och 7 dagar sen... hum.

Planen ikväll när Karin kom på såpass sent besök (runt 22.00) så tänkte jag förföra henne, så jag tände massor med ljus och gjorde mysbelysning i köket. Fick henne till och med i säng i hela 5 sekunder när vi hade en chicago paus!


Mycket flum idag! Behövdes! Och teeee! ^^ vi gillar te, men inget onyttigt idag, vi har lagt av oss, fy på oss!

När Johanna hade vunnit chicago 3 gånger ville Karin fortfarande spela mer, så hon förförde mig istället till att spela mer omgångar... det såg ut som om hon skulle vinna när jag blev som tröttast och därefter skulle tvingas spela en omgång till, men då fick jag fyrtal och nollade henne! MWUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA!


Evil always wins! ^^

Dagens citat "uppkörning... Nerkörning?"

-
Evil

1 kommentar:

Oskari Katainen sa...

Krakow är ju en rätt trasig stad sedan andra världskriget har jag för mig. Och han sjunger ju något om att det är en trasig judisk stad också.

Men lars Winterdäck är juvlig och ha helt underbara texter och ja, helt enkelt en ganska stor förebild till mitt egenskrivna material :)

/Oskari