söndag 5 oktober 2008

Söndag utan oss!

(Chicago ~ Good vs Evil: 0 - 2)
Varför går det så kasst för Godheten!?
Jag har juh kast kärleksliv med...
Lördags korta spel var inget ovanligt...
men vi åt gifflar å KARIN gjorde tea!

Imorgon är det Söndag. Söndag=Auktion.
Jag hämtar Johanna starx till tio, eller ska men jag sover för länge och är för fårfäng nyförtiden, och vi brummar ut till Heberg... Kanske hämtar vi min mor på vägen. Kommer dit. En timmas visning sen börjar det..! Iiihh.. Hjärtklappning vid varje bjudning man går med i... kanske kanske vinner man! Massa roliga prylar överallt.. Ofta förvirrar vi folk med att tala Engelska med varandra.
Karin letar efter ofta: Cykel, Speldosor, Lådor, saker-i-fina-färger och Plåtburkar!
Johanna leter efter ofta: Hattar, Stora Möbler, Lampor Smidesaker å konstiga lådor..
Jag å Johanna sticker ut, brutalt, men vi älskar Auktioner! <3

Imorgon: Söndag= Auktion
.. MEN VI JOBBAR!!! Bajs!!
Kund 3 och Kund 24/15 får klara sig utan oss..
Som tur var vi på Visningen och la skambud på en massa saker vi inte vi inte vinner.. för vi är lite fattiga.

Jag har ringat in lite saker vi har lagt bud på denna söndag...
å för er som vill veta mer om auktionen, Klicka häääääär!!

~ Karin ~












4 kommentarer:

CountessJohanna sa...

Hihi jag bjöd på ett litet skåp också! :P smyckesskåpet ^^

dyermaker sa...

Det där vita bordet som det låg en docka på (översta bilden) kunde jag tänkt mig! Jag ska sälja mitt stora skrivbord och det där nätta skulle (ommålat) passa perfa som ersättning!

Karekel sa...

Karin vann sin cykel!!! :D Woho go me! :D

Anders Dahlberg sa...

Vart har dom auktion i Falkenberg??
Sedan har jag nynnat på do you take it hela dagen när jag grejat hemma...