onsdag 29 oktober 2008

Bäst av Sex

Ehm.... Jag hoppas värkligen ni läste varningen och inte bara klicka på den orangeklappen bara för att.. FÖR annars får du skylla dig själv!

Bäst av Sex idag.. hm.. var ska vi börja med.. hm.. Kanske...
Räkans oral eller ej, evlig fråga...

(Chicago ~ Good vs Evil: 4 - 0)
HELT BRUTALT OTROLIGT, Aldrig hänt förr. Karin vann i Bäst av Sex, även dagens citat! Inte för att hon har haft mest sex med flest utaaaaan för att jag vann 4 av 6 matcher.
Det vi kan läsa av detta är att mitt kärlektsliv suger å att Johanna troligen har nåt bra på gång.

Jo, en bra kväll (som nu var igår), Karin visade en massa nya kläder från England.. gjorde johanna lite svartsjuk genom att prata om min andra johanna i England och vi drack massa tea men ingen glass. :(

Johanna satt på nålar (halvdamp johanna och höll på att spricka), hon hade stora avslöjande om en väns (manlig sådan) sexliv å jag VILLE INTE HÖRA. Johanna är "Gud" för att hon vet allt å får reda på allt å jag vill inte veta.
-"NEJ! NEJ! JAG VILL INTE VETAA!! AaaaaLAAALlalalllaaaaaaaa"
Å jag slapp höra.. johanna plågades mycket men vi spelade vidare.
Helt plötsligt stannar johanna upp å tittar funderande på mig å frågar:
"Karin om man har *piiiiip* betyder det att man har liten eller stor?"
Jag var 2 sekunder i från att finna ett svar i hjärnbalken.. men sen EXPLODERAR jag! "JOHANNAAAAAAAAAAAAAA!!" sen får hon kortleken över sig!!!!! Hon får plocka upp korten å blanda om leken!!! Dumma Johanna!
Nej, det var inte *pip*s hemlighet, men TÄNK OM det hade varit det! ohmygood..! JAG VILL INTE VETA!

Å ändå vad det jag som skulle skriva bloggen, trots att det var jag som skulle jobba dagen efter, därför skrev jag den liiite senare. Dvs Dagen Efter. Nu ska jag dit igen, Å köpa glass på vägen! :D

<-- "Och här ska normalseende läsa siffran 6"


- GOOD

3 kommentarer:

Anonym sa...

varför skriver aldrig evil nuförtiden? ^^

CountessJohanna sa...

Jag ska minsan kasta en kortlek på dig nån dag ;OOOO

Och Evil skriver inte så ofta för hon jobbar så mycket ^^

Anonym sa...

Oj. Måste visst kolla in här oftare... Sluta skriva roligt, det blir så svårt att verka som om man bara sysslar med seriöst arbete om man kvider av skratt. (Bästa meningen i detta inlägg: Det vi kan läsa av detta är att mitt kärlektsliv suger å att Johanna troligen har nåt bra på gång.)

Ha det bäst!