onsdag 29 oktober 2008

Otur?

(Chicago ~ Good vs Evil: 1 - 3)

Det har inte gått nåt vidare för Karin idag! När hon skulle ta sig hit så råkade hon välta en spegel i sin hall. Aj AJ AAAJ! Inte mitt fel ^^
Och 7 års olycka vet jag inget om, men kanske 7 dagar Karin? ;) Märktes även i dagens spel, jag vann igen, Evil has been restored!

Eftersom det bara gått EN hel dag sen vi sist lekte hade vi inte så mycket nytt att prata om, så blev lite upprepning av igår och en del diskussioner, om bland annat gym och jobb.

Det är KALLT som fan i min lägenhet... och kanske en dum ide av Karin att köpa med sig massa glass? ^^

Mycket jobb just nu, i alla fall för mig och en del för Karin. Så blir inte så mycket lekdagar just nu.

Mycket snusk prat som vanligt idag.




Inget citat idag, men barn! SLÅ INTE SÖNDER SPEGLAR OCH LÄMNA INTE LÄSKEN I FRYSEN!!!! >_<

- EVIL
Over and out!

2 kommentarer:

Karekel sa...

Kohannaa! *rodnar* Vilken fiiilm!

CountessJohanna sa...

Haha har du INTE sett den?!
Jag är säker på att jag visat den! ^^ hihihihihi!