fredag 3 oktober 2008

Dumma Jennie!!

Okej, vi gillar Jennie. Jättemycket! Om vi hade en "Vi gillar lista" (som vi borde skaffa, Johanna?) hade Jennie varit väldigt högt upp på den MEN (<-- ett stort "men"!!!) idag på jobbet... -"Gachh haaaa! Dumma Jennie!"


Igår när vi spela kort börjar Johanna sjunga.. hon är förstörd.
Nu är även jag förstörd..!
Jennie denna visade den för johanna för länge sen och den fastnar..
Det räcker att man ser den 1 gång sen är det köööört. Johanna visade den för mig igår..

SÅ se den på egen risk. Skyll inte på mig!
(skyll på jennie! :P eller johanna! Om ni vill.. )

-"Do you take it in the...... laaaa pa papapa paaa.... "

//(Lilla fröken Oskyldig, Good, Karin)

2 kommentarer:

Oskari Katainen sa...

Hej Karin. Nu är det så att jag inte känner dig på några plan. Så jag tänkte att jag kanske skulle tillägna ett helt inlägg till dig genom att bara gissa hur du är som person, det brukar sluta rätt skoj:) Men jag måste i så fall ha ett par stöd ord av dig.

Klart ni ska följa våran blogg! Vi följer ju eran! =) Grymt skoj!

Ha det gott och en trevlig Älg
MVH Oskari Auf Facking Halmstad

(Jag är egentligen en snäll person, även jag ibland vill visa mig lite häftig på internet.. Eller nej, jag är rätt häftig!) hah!

CountessJohanna sa...

Haha den sitter för alltid inbränd i min hjärna! >_< Förlåt!
Men vi skyller på Jennie!