onsdag 3 december 2008

Invigning!

Chicago i Halmstad ~ Good vs Evil: 2 - 1
Chicago i Falkenberg ~ Good vs Evil: 1 - 4

Det kanske har med var vi befinner oss istället för tur i spel/kärlek som gör poängen?

Idag har jag och Karin varit i hennes nya lägenhet i Halmstad och invigt den med Chicago och även hennes första sak i hennes kyl och et helt nytt chicago block!!!!!! WOAH!


Innan lägenhetsbesöket så var vi dessutom och åt på MaX, där jag inte ätit på ca 8 år! Huuum ett av Karins favoritställen ^^

Karins nya lägenhet ligger precis bredvid en Videomix butik, hennes gamla låg faktiskt ett helt kvarter bort ifrån videomix, ser ni förbättringen?!
När vi står utanför pekar Johanna på en Sex and the city skylt, pris 666. Karin säger till Johanna att titta bortom skylten istället och in i butiken. DÄR STÅR EN LÅNGHÅRIG KILLE MED LÅNG KAPPA!! IIIIEEEE!! Jag tror jag kan gilla halmstad! ;)

Efter Halmstad så åkte vi tillbaka till FBG och Johanna bad Karin om hjälp att storhandla. MYCKET mycket mycket ^^


Hemma hos mig så spelades det såklart mera kort och det dracks även kaffe och glögg, Johanna försökte supa Karin under bordet med glögg, men lyckades inget vidare!
Det var även mycket rodnad när Johanna börjar prata om saker som hon vet får Karin att rodna som fan, en av mina favorit hobbysar ^^


I ÖVRIGT SÅ TÄNKTE JAG BARA PÅPEKA ATT KOLLA VEM SOM SKRIVER INLÄGGEN! VI SKRIVER VÅRA EGNA TANKAR OCH ÅSIKTER OCH KARIN OCH JAG HAR INTE MÅNGA GEMENSAMMA ÅSIKTER! Dessutom är jag Evil och har därefter rätten att vara extra... bitchig ^^ Bloggen är till som en kul grej, därför ska den väl inte heller tas allt för seriöst! ;)


Johanna var uttråkad och kollade igenom lite kommentarer och plötsligt fick hon syn på det här:
"Men vänta lite här.. Hur ska ni klara av att leva ett lyckligt liv utan att prata om mig??"
"
Anders nu har du missförstått igen! Du är inte personen: P.K. utan personen: Mr. Politik. P.K. har inte med politik att göra utan är bara en sådanperson som ingen tycker illa om för han är så, så, politiskt korrekt hela tiden!!! Du får mig inte rodna,vilket är bra, underlättande. :P Men jag tycker om dig ändå Anders. Även fast vi inte talar om dig så mycket? (JOHANNA! Vi skulle funnet ett annat namn!)"
Du förstår Anders (som jag aldrig haft nöjet att träffa), nu när du har flickvän så kommer samtalen om dig att dö ut ganska snabbt. Varför? Pojkar med flickvänner är ointressanta och skrivs inte om i våran blogg. Så PK tar nog över din politiska position och du måste tyvärr avgå. Inget personligt! ;D

hihihihi ^^
I övrigt är PK ett mycket bra namn tror jag. Det kan också betyda Player Killer för alla er rollspelsnördar... som även jag... är. Men ändå!


WUT!!

- EVIL
Over and out!

12 kommentarer:

Karekel sa...

Om nån undrar så är liten burk med.. mjölk! till Johannas kaffe! inget annat!

CountessJohanna sa...

Is it really? Du vet vad jag sa om jag ser att den ligger i frysen nästa gång!!

Karekel sa...

In Halmstad we are closer to my bad Love-life you mean? ^^

No, it's not a sperm.ehm..hm..,. IT'S MILK.

Anonym sa...

imponerad av mig??? haha.. okej.. bli inte det nu i förskott bara! Ska ju sluta oxå vettu ;)

jag är imponerad av dig som är helnykterist! fast du måste va för jävla galen då istället för att orka med dig själv.. haha

puss Cat

ps.. varför byter ni inte till metrobloggen för? där behöver man inga varningar för bla bla bla blogg

ps 2.. o jaa.. jag är nästan lika snygg som catwoman

Anders Dahlberg sa...

Men men jag är ganska intressant på andra sätt, jag kan mer saker än att se söt ut ;-p

CountessJohanna sa...

Pics or it didnt happen! O_O

Verkligen? Ja det får du allt bevisa unge herrn!

Anders Dahlberg sa...

Ge mig en tid och en plats så kan jag kolla om det är ledig i min kalender... ;p

Karekel sa...

På tal om det Mr. Politik a.k.a. (asloknownas) Mr. Busyass om vi ska ses, om det är önskvärt, innan du flyr länet, så föreslor jag en afterworkfika på thelaungch den 18?
Förslagsvis.
Duu kan juh smsa ett svar efter att ha kollat din kalender ^^

CountessJohanna sa...

Men Karin! Det är ju menningen att jag ska vara med också! Den unge herrn har en hel del att bevisa!
Fast min enda lediga dag nästa vecka är onsdag, och då ska vi baka pepparkakor!

Anders Dahlberg sa...

jaha.. men jag är kvar några dagar i januari också fast då kommer det verkigen vara tjockt.. så säg en tid och plats (gärna i ett sms ;p
så får vi se när jag kan... ;)

Karekel sa...

Haha, johanna ska vi fråga Mr. Politik om han vill vara med å baka peppakakor? ^^ DÅ får han juh bevisa en massor!

Anders Dahlberg sa...

Jag är på glöggkväll i Halmstad på onsdag, så även om Johanna vill så är det lite kört den dagen, sorry... men förslaget om torsdag gillar jag :)