tisdag 16 december 2008

Chicago ~ Good vs Evil: x - x
(Funderade på om jag skulle bjuda in mig själv på en kopp te å spel men jag var för trött å ville bara hem å sova.. i min lägenhet i en annan stad...)

Johanna hade kommit tillbaka från Malmö å ElectriXmas och hade traskat till Willy... samtidigt som Karin å Jennie hade varit på Lucia show i stallet...
å Karins Mage skrek "Pizza!!"

Så jag plockade upp Johanna med DKK å så drog vi 3 till HAVETS, ingen Kebab men tre för oss nya Pizzor. Pizzabagarna slogs om att servera de "snygga tjejerna" deras pizzor men det Pizzachefen!
Mycket flams å trams å bloggen kom givetvis på tal.

Dagens dialog mitt i pizzaätandet:
-"Karin, vet du om Mister Politik var i Malmö i helgen?"
-"Ehmn, vet i..ii..intee.. "( kunde inte komma på om anders hade sagt vart han var i helgen..) "Hur såå..?
-"Såg en på bussen som var välsnygg.. kunde varit han.."
-"hm.. VÄLSNYGG..?" (sa karin eller jennie)
-"Ja' menna Välklädd..!!! Karin-snygg...iihh" (försökte johanna rädda sig..)
HAHAHA.. (Vi bjuder på den mister Politik!) :P

Sen, när vi hade ättit vår pizza å tjötat viste vi inte inte vad skulle göra.. så vi körde en sväääng, å vi var förföjda!!! (av Jennie dock bara.. men ändå) Vinka på Korn! Inte PK.
Å sen till BortaKväll! (som Förnekaren vill kalla det) Kollade in boxarna, köpte läsk/glas och Jennie inhandlade andra säsongen av En Fyra för Tre, som till vår besvikelse var 50 minuter kortare än säsong 1!

Sen var det dags.
Lasta cycklen.
Åka hissen upp, för sista gången.
Öppnade dörren, var sementala, välvalda ord, vinkade å sa HEJDÅ.
Stängde dörren. Kasta in nycklen. It's Done.
Hissen ner. O då var det SJÄLVKLARA poseandet i Hissen igång en sista gång!!!


"Hej dåå hissen"-foto

Push the button!
Johanna, Karin o Pokémon är jätte ledsna!


Sen körde jag hem Johanna.. som sagt inget Chicago!
.. nästa gång vi ses på Onsdag, Peppakakor! :D

3 kommentarer:

Anders Dahlberg sa...

jag var iaf i Falkenbergs kommun hela helgen...

(För alla intresserade...)

Anonym sa...

Skål för en fredag! Ensamfest i halmstad! Sen blir det krogen. Sen ska jag sitta hela natten och göra covers på magnus uggla när jag är redlöst asrak! Så skål och God jul!

/Oskari

CountessJohanna sa...

Såg du inte att det fanns en komplimang i mina ord Anders?

Oskari: Hehe ensamfest låter lite tråkigt! ;) Ikväll blir det fest i falkenberg!