tisdag 9 december 2008

CHICKAN... Chicago?

Chicago ~ Good vs Evil: 0 - 2

Miau... Johanna och Karin trötta!
Johanna har jobbat en massa idag, Karin har städat och plockat ur det sista ur sin gamla lägenhet idag.
Johanna fick sjus av sötis Jennie efter jobbet till stan där Karin väntade.

Race med cykeln om vem som kom hem till mig först, mig eller Karin, precis när Karin håller på att parkera kommer Johanna cyklandes, weeiiii!! Hon tjuvstartade FAKTISKT, Karin alltså! ;O

Hemma hos mig så lagades det mat! Eller JAG lagade mat förstås. Kyckling, Ris och curry sås, inga grönsaker ville Madame ha :( Jag som ville visa att jag kan använda mer än 2 plattor + ugnen! :( (fan nu försvann halva mitt inlägg!! ORKA!!)

Det diskuterades som vanligt en hel del snusk, pojkar (pk också!) och till och med planer för... håll i er nu... ANNANDAGSROCKEN!! Vi funderar på att gå dit eftersom vi båda har bekanta som ska spela den kvällen.
Det var fan... ÅR sen sist! O_O Vi kommer typ vara.. äldst -_- Eller ja, några äldre finns det säkert som vi kan mobba för att själva må bättre! MHMMM!

GAMMAL BILD IFRÅN SMEDJAN TYP.... 2002? Har inte kvar den utan kladdet!

Miep! Kommer inte ihåg nåt mer att skriva! Johanna trött! Natti natt!

- EVIL
Over and out!

2 kommentarer:

Karekel sa...

Ja, halledar, Annandagsrocken känns "högstadiet" och fruktansvärt löjligt... men om vi slipper en massa små barn som spelar och Sonic så kanske det blir överlevnadsbart, kanske. hm,.

I mitt nya kök har jag bara två plattor, är det därför johanna vill använda 3 plator?! ..för att bevisa att man måste ha tre plator för att kunna laga en måltid? eller!?

dyermaker sa...

Meeeen... HAHAHAHA... Annandagsrocken? Gammeltanter! :D