måndag 22 december 2008

Middag och party i bOObville

Mysig kväll hemma hos mig (bOObville) med Jennie och Karin och sen ut!

Kvällen började först med att Jennie kom hem till mig, vi skulle åka och handla mat till en fiiiin middag! Johanna fick iskubsform som blir.... IS-LÖS-TÄNDER!! Omg, mycket skratt! ^^

Senare joinade Karin oss och en hel del flum satte igång följt av gamla klassiker låtar man lyssnade på när man var yngre, tex Bloodhoundgang, Queen m.m



Det var även en del sura minner ifrån Karins sida, men hon kom väl över det rätt snabbt, vad det än nu var..........................................

"
Dra på smilbandet och upp med humöret
Sant är det fest är det ingen som förstör det
"
(Fronda - Rullar Fram)

Innan vi begav oss till stan så lyckades även Karin fixa ännu ett citat till bloggen som hon sen även blev kallad resten av kvällen.
Vi spelade hög musik och Karin börjar prata om att fixa bildtext under bilden med ett K hjärta J. Vi droppar ämnet en liten stund, Karin går mot badrummet för att fixa sig medans jag och Jennie leker DJs, och Karin ropar:
-"JAG MÅSTE FIXA K:T sen!"
-"Va?!?!?!" - Johanna/Jennie
-"K:T!!!!!"

-"KÅÅÅÅÅÅT?!?!?!?" - Johanna/Jennie

Karin blev därefter känd som KÅT under kvällen, vi kommer leva länge på det här.

Iden med kvällen var Grand och dans, men grand hade extremt tråkig musik :( Så vi hängde mest på Zätas hela kvällen, där jag åtminstone hade svinkul och träffade en massa folk jag inte träffat på evigheter!
Och självklart avslutade vi det hela med.... KEBAB! ^^

Evil och Simone lagom dragna ^^

- EVIL
Over and out!

3 kommentarer:

Karekel sa...

Efter du har sett YesMan kommer du få en HELT annan syn på dina isbitar.. jag lovar.. HU!

CountessJohanna sa...

Ska försöka göra detta snarast ^^ men folk är SÅÅÅ sega på att ladda upp flmen på nätet, tihihihihihihihiihihihihihiihi ^^

Nenne sa...

Hihi!

Bloggelibloggeli