lördag 20 december 2008

Baka PeppaKakor!

Welcome to bOObville!

Chicago ~ Good vs Evil: 1- 2

Jättejämn match! :) Jennie beskåde den sista! :)


Detta inlägg är lite försenat men skyller på att det skulle spoila för överaskningen fö grannbloggarna!

(å så var det egenligen johanna som skulle skriva!!)


Jag å rollerpin!

Johanna bakkläder!

I onsdags var det dags för PEPPAKAKSBAKNING!

Varsin deg hemma hos johanna på var sin sida av spisen å det var igång!
Plåt efter Plåt!
När kreativiten började tryta sa jag, något som jag sen ångrade: -"Johanna, du har juh inte börjat göra snuskiga saker ännu!" å sen var johannas "manliga organ"-produktion igång, första var till Jennie, sen rullade det bara på... massa Karin-rodnad!

Då kom vi på Julpaketet till fackinghalmstad! Hoppas de blev glad å slänger ut bilder snart!

Jennie kom sen till Johanna å fick sin upplaga av peppakaks- ja.. ?



Här kommer lite av våra bilder från kvällen! :)
(har inte årkat förminska så, klicka inte på bilderna!)



Karin-censur

Korn is surfing!

Jennies pressent!

Karins favoriter:


Johannas bästa:


Johanna i hennes förklädde! Inga bröst! va' glad för det.

Dagen Citat: This Boobs are made for walking!
(Karin sjöng FEL!)

BRÖST!

det var gott..

NU är det lördag!
hänger på bOObville med Jennie..
snart GRAND!
(Å det inlägget får faktiskt JOHANNA SKRIVA!)

2 kommentarer:

dyermaker sa...

SNYGG placering på snoppkakan i brödkorgen! :D

Anonym sa...

Jag fick förlja med Cemal på hans fest ändå! Men fest i Falkenberg låter galet och skoj! Det måste jag testa någon gång tycker jag.

Tack för the pepparkaks! Jag undrar självklart hur i helsike ni lyckas göra dom så jävla fina! Vi försökte en kväll, gjorde facking halmstad i bokstäver och insåg att vi missat en bokstav.. Det där med pepparkakor är helt utanför våran kunskap. Så nu bestämmer jag att ni ska ha en pepparkaksskola! lär oss!