torsdag 27 november 2008

Jobb?

Chicago ~ Good vs Evil: 1 - 3

Jobb är jobbigt att ha, men det är till och med ännu jobbigare att hitta.
Idag har jag varit och sökt jobb i Halmstad, gick inget vidare, men jag funderar ju på att flytta dit också, då är jobb bra.. har jag hört.

Nu hoppar vi över jobb ämnet, deprimerande värre!

Jag hälsade på Jacob efter jag letat en massa jobb och inhandlat en fin klänning! Alltid trevligt!
Jacob har börjat med vuxenpoäng på sistone, så han tog sitt körkort idag!


MASSA GRATTIS TILL KÖRKORTET JACOB! :D

Sen kom Karin och hämtade upp mig och sjusade mig till stan där jag kunde hämta ut min nya kappa på posten och eventuellt hämta min cykel hemma hos Dan. En våldgästning hos Dan vorre ju kul! Men han var dessvärre inte hemma! :/
Så när vi kört nästan hela vägen hem till mig kom vi på... hum... Kebab..? Havets..? Karin hur många varv ska vi köra i denna rondellen innan vi bestämer oss?!?!?! KEEEEEEEBAB!!!
ganska lätt val där, eller hur?

HAVETS PIZZERIA HAR SKAFFAT SIG MEGA ADVANCERAD KORTLÄSARE?!?! HUR SKA JAG KLARA DETTA PÅ FYLLAN??!?!?!?!?!?!?

Hem till mig och äta kebab och bara spela en omgång chicago, bara EN!!!! Så det blev 4, men den här gången var det jag som tjatade mig till omgångar och Karin ville hem, annars
brukar det vara tvärtom.

Under tiden så får Johanna sms av Malin, vi planerar Ge-kås besök imorgon (shoppa och gymma) (PÅ MIN LEDIGA DAG ÅKER JAG TILL MITT JOBB, YAY.. or not )
Jag tyckte hon skrev och fråga om hon fick ta med sin nya pojkvän, chrille, imorgon till att shoppa med oss. Vilket jag inte ville, för då skulle han bara sitta och titta på medans vi gymmar vilket skulle vara irreterande :S Så jag snabbskrev ett sms till henne och glömde dessutom kolla auto-orden.
"Men varför ska vi dit så tidigt då? Jag vill om(inte) ni två ska sitta och titta på. Umgås hemma hos mig lite längre? Dan slutar vid 4."

När jag skickar det ser jag att det skickas till DAN! O_o
Tänkte, va fan, hur lyckades jag med det? Så skickar snabbt ett "fel sms" meddelande till Dan.
Sen läser jag om smset jag fick, då är det Dan som skickat ett och frågat om han fick ta med sin killkompis Chrille! Jag är trött! ^^ Malins nya pojk heter dessutom THOMAS! :P Opps ^^

Smset lät totalt fel om man tänker efter ;D hihi! ^^

Sova...? Vad är det nu igen?


- EVIL
Over and out!


5 kommentarer:

Karekel sa...

SSnügg jacobbild. Visat Pop?

CountessJohanna sa...

Ja, den finns på bilddagboken också ^^
Han gillade faktiskt den ;D

dyermaker sa...

Körkortsbilden kan vara den sötaste EVER! :D

Anonym sa...

Har du, eller ni, skaffat blogg nu? ^^ Hehe, tack för körkortsgrattulationerna igen. Nu har jag faktiskt fått plastkortet också, och det är allt som betyder något :)

CountessJohanna sa...

Hihi körkort är ju ett stort vuxen poäng Jacob, självklart ska det påpekas ^^ Får åka med dig nån gång! :P