lördag 8 november 2008

Vanlig Fredag?

(Chicago ~ Good vs Evil: 0 - 3)
Dagens topic: "Hur full person får en nykterist hångla med? "
Med tanke på att JOhanna vann stort, inte så ovanligt,. ja.. men, ja.
Johanna tror mer att jag skulle "Hångla upp" än "låta mig bli upphånglad", vilket är väldigt sant.
SÅ glöm det pojkar.

Johanna: -"Jag har börjat prata med en långhårig kille på Helgon.."
Karin: "Ehm, jaaha...?"
Johanna: "Ja, alltså från Halmstad!" ;O
Karin: "Jaaaaaahaaaaaaaaaaaa..."

Det skulle bli ett kort besök, BARA 3 OMGÅNGAR, men sen stannade jag å nostalgi-kollade Knatten. Delvis underbart! Tänkte lägga in en Youtube-ruta här men ville lägga in en egob00st-bild istället!! :P
Kolla in KNATTEN! Framför Darin, Valet å Fjortisar!

Frågan2, "VAD SKA JAG HA PÅ MIG I MORGON?" Johanna vet inte. Karin vet inte... !!
Jag ville som (värkligen vanligen) sno en av johannas klänningar.
Vill ärva en speciellt sammetsklänning... men det skulle göra mig till mordmistänkt innan ett döttsfall skett..
Fick springa runt i en Snövits-lack-klänning en stund!

Imorgon ska vi leka med Jennie och kanske en Malin
i Halmstad! WOHO!!

Karin sjunger:
".. I got a brand new attitude
And I’m gonna wear it tonight!
I wanna get in trouble
I wanna start a figh!
"

(Na Na Na Na Na Na Na!!)

~GOOOOOOOOOOD

Inga kommentarer: