onsdag 19 november 2008

Det är stängt

(Chicago ~ Good vs Evil: 4 - 2)

Drack glögg med för mycket mandel å massvis av russin men
det var inte så kallt för:
ÄNTLIGEN ÄR FÖNSTRET STÄNGT!
det har varit öppet sen i september..? Logans fel!
Så skönt att det blev stängt innan snön kom!
Så vi firade detta med 6 omgångar Chicago! Woho!

Dialogen för dagen:
-"Smsar du den dära sny
ggingen Anders nu igen" *väldigt irroniskt i rösten*
-
"Nää, till HP/Sarah å ställer in fikan i morgon.."
-"Åh,tjej, ointressant, Förrässsten, Vad heter mr Politikt?"
-"Ehm.. Anders..?"
- "Hehehe..."
[Fotnot: Johanna syftade på m
in far Anders, inte mister Politik med samma namn som johanna aldrig har träffat]


Sen ja, inte mycket,ja.. kollade in youtub..
soooom, klassiskt: Pink-plångan & Hump-låten, sen blev johanna kär i denna
ICQ-låten! <3>
Johanna ska försöka få den på mp3 till på lördag..
Fest på lördag. Orka nog inte det. Jag är fortfarande en tönt som ska jobba på söndagen..
Den som först fixar ICQ "a-oh" till mig så jag kan ha den på min mobil, ska jag ge..en puss. JAG VILL HA DEN!



~ Good.

3 kommentarer:

Anders Dahlberg sa...

Men vänta lite nu, har inte jag både etiketten snygg Anders och Mr politik??

Suck..

Vad har jag gjort för fel??

eller har jag bara missuppfattat?

CountessJohanna sa...

Haha! ^^

Oskari Katainen sa...

I got it! It´s mine! Min vackra juvel! Mitt allt, eller? Hah! :)

Party kära folk! PARTY! Dock så har vi Facking Halmstad idioter vit månad, men vafan, vi festar järnet ändå!

Hoppas ni har det bra kära blogg grannar!

/Oskarius den 12340:E Kristus