tisdag 18 november 2008

En vaddå?!?!?

(Chicago ~ Good vs Evil: 0 - 1) (var ju tvugna att spela minst en gång! :O Vi skulle jobba dagen efter.)

Detta inlägget är inte lika sent som Karins, men det är ifrån lördags! ^^

Johanna sov väldigt dåligt och LITE den helgen, men hon vägrade sitta hemma en lördag igen pga av cp för mycket jobb, specielt på helgerna! Så ringa Karin "and get her butt here!"!!!

Efter mycket tjat fick Johanna Karin att gå med på att följa ut! YAY! Göra oss iordning och än en gång pröva halva min halva garderob, Karin hittade ett linne hon fick låna, sexy ;D


MYCKET NAKNA BRÖST I MIN LÄGENHET, OFTA MÅSTA JAG SÄGA!
(men var är pojkarna?!)


(Johannas bröst! Har ingen bra bröstbild på Karin! Det kommer pojkar!)

Vi hann precis in på Zätas innan inträdet! Inte så mycket (roligt) folk dessvärre, men en del som Johanna kände ^^ och jag fick mig några skratt av att se några bekanta göra bort sig lite ^^ Skönt att det inte är JAG hela tiden!
Jag var faktiskt nykter för en gångs skull, kan bara tala för mig själv dock ;) Karin? ;)

Vi bestämde oss för att fast vi egentligen ville åka hem, att stanna och åstminstone köpa varsin coca cola. Karin beställer och detta blir också lite av dagens citat!

"HEJ! 2 COLA TACK!"
"uhm... Va? En vaddå?" (Säger bartendern och tittar på oss som om hon inte har en anning om vad vi menar)
"VANLIG COLA, 2st!!"


Mycket fniss! ^^

JAG OCH KARIN PLANERAR ÄVEN EN FILM! ;) To be continued!

- EVIL
Over and out!


Inga kommentarer: