onsdag 28 januari 2009

Lugn Fredagen

Chicago ~ Good vs Evil: 1- 4
Evil tog ut sin rätt å spöande den nykära Good.
MEN jag fick henne att RODNA! Det är inte lätt och Mycket ovanligt.. så jag vann en omgång!

Innan vi började spela blev jag godissugen.. å vi drog, givetvis till Willy's, å så klart i sista minuten.. men vi skulle bara ha Lääsk! :) En Fanta till mig å en Fanta Erotisk till Johanna..

De fick inte plats.. johanna har mer mat än jag nånsin haft..

(in i frysen!) Sen åkte vi roadtrip till Videomix/Bortakväll/*pip* för stans/världens bästa Godis!



I torsdags var vi snabbbtur på AuktionVisning. Johanna hittade inget...
Jag blev kär i stor plastkruka med PLAYMOBIL å LEGO! (älska leksaker!)

ehm... ja..
JOHANNA HAR NYA ÖRONMUFFAR! RÖDA!
annars inga nyheter eller ingen stora ord dessa dagar.. eller bra citat.

Frysen gick lite sönder.. öronmuffar på!



En liiten uppmaning: FACKING HALMSTAD, ta er samman!
Bli bittra å skriv av er i Blogg!
Ska den dö?! Tänk på er 71 fans (ej vi dock) på Faceboook!

Nej, nu får vi allt muntra upp oss med en klassisk Reklamsnutt..
Jag säger: Norsk, Rosa, Underbart!



Tack å Hej!


~ Good

1 kommentar:

Nenne sa...

Nu blir man givetvis nyfiken på hur Good fick Evil att rodna. (Tips på detta bör omedelbart spridas) =)