torsdag 1 januari 2009

sista i år...

Chicago ~ Good vs Evil: 2- 1
Jag vaann! Good var flummig å Evil blev stressad.. å så kanske hon fick mer hångel på sin nyårsfest än jag fick (jag har inte fått nån rapport än) å hade kanske inget exs ex närvarande..
otroligt jämna matcher dock.

Vi har varit lite dåliga på spelande nu ett tag juh sååå
Det blev ett våldgästande by me!!!

Dags för JULKLAPPSBYTE!
Jag fick (störst paket!) ett sett med hjärtformade speglar soom kommer bli skitbra på badrumsväggen på min toa.. iiih.. har redan en plan för dom. :P
Johanna fick dvd med julkalenden "Mysteriet på Greveholm" (genomtidernas bästa julkalender, säger folket) och, håll i er nu!, Svampbobstofflor! Gula med ögon som rör sig! å antislip undertill givetvis! (inköpta på New Lock i Brighton denna höst, för alla intresserade)
Jag tog en bild på en jätte vig johanna med toffel sooom jag inte fick lägga ut.. . . . (VILKEN KAMERA VA DET!? ah.. johannas lånade.. bajs..)

Efter spelandet var det dags för nyårförberandet...
Karin var redan. för engång skull redo, med glitter å allt... men johanna var mysklädd, snygga myskläder, så jag tyckte hon kunde gått i det.. men johanna nobbade tillsist svampbobstoffel-klädslen.. så karin rotar lite i klänningsgaderoben... masssaaa kuuuul!
Men min Nyårsfirade närmaaade sig så jag fick lämna Johanna till sitt öde.
JAG VILL HA EN RAPPORT! Funderar på att våldgästa en bakisjohanna nu.. hon är inte enns online!
ni alla vill väl ha en rapport?


Så här dagen efter kommer jag inte ihåg kvällens citas.. seeeg hjärna...
men det var nåt.. ehm, sag av johanna.. ööh...






Fått nytt hår?



Slått nytt sår?



Gott nytt år!!

~ Goood

Inga kommentarer: