tisdag 6 januari 2009

Söndag MED oss!

Chicago ~ Good vs Evil: 3- 2

Skit. Va' död jag var när mobilen skrek att klockan var nio!
Ont i hela kroppen.. Vad gjorde vi igår egentligen?!
Men inget snozzande, utan på med kläder, avsminkning, ny påsmikning å sen iväääg!
Söndagssool

SpriteÅterställare..
FRAMME!

Det var länge sen, men nu var det äntligen dags för: Auktion i Heberg!!!
Lite deprimerade lite saker av intresse för oss denna gång meeen vi bjöd 3 skambud i de sista minuterna...
TITTA VAD VI HITTA!

RUSTNING! Lika lång som johanna!
VEM VILL INTE HA DEN HEMMA?!

Vi orkade inte stanna på auktionen utan lämnade efter visning.
Sen kurrade magaren hos oss så vi åkte till Falkenberg i jakt på födda..
Jag återvände till mitt favorit "födda"-ställe i Falkenberg: ICA kvantum, för inhandling av den bästa föddan: Gifflar!


Karin goes Home..

Men gifflar fyller inte magar särskillt väl, så nästa stopp HAVETS! Vi var dagens första kunder! Tio över elva en söndags morgon, hela falkenberg verkade sova och det var sviiiiinkallt!
När vi väntade på våra pizzor ringde Nordea till mig å sa att något har använt mitt kort i USA (SPÄRRA!!) så good är nu kortlös.. (Yeay!!)

Sen till bOObville för Pizzafrosseri. Pizzan var som vanlig underbart god å välbehövd!
Fram med kortleken å let's play Chicago, Johanna höll på att vinna efter 3 matcher sen råkade hon KNÄCKA KORN!!! OMG!!! She killed Korn! (eller ja, peppakaksversionen av han!) sen vann jag givetvis.. Go Good!
KORN - Decapitated!

"Gud" åt upp han!



Ja, det va la vår söndag.. sen segade vi framför datorn en stund.. innan johanna slängde ut mig för att spela! (Nerd!)

~ Good

Inga kommentarer: