söndag 4 januari 2009

B&B i Halmstad

Chicago ~ Good vs Evil: 3- 4
Biljard ~
Good vs Evil: 3- 2

Zätas, Moon eller B&B? Svårt val ibland kanske, men Halmstad blev det!
Eftersom inte älskade Jennie var med denna gången bestämde vi oss för att kolla läget på B&B, Karins första besök!
Men föööööööörst!

Karin åkte hela vägen till fbg för att hämta upp mig! HIHI! Sen det blev det en snabbrunda på Willys innan securitas fick en chans att slänga ut oss! IIIIEEEE!
LÄSK, GODIS OCH.... Tandkräm?

Sen brumade vi iväg till Karin på ishalkiga vägar, läskigt, men JAG överlevde som tur var!

Hemma hos Karin var vi jävligt tröttna, så det blev godis mys i soffan med Chicago tills det var dags att dra till B&B som vi då bestämt oss för!


Karins Hands! Inträde på B&B
(Karin flörtade till sig det där av kvinnan hon kände i entren)

Erhm, vet inte riktigt vad Karin tyckte om stället, mer än att det var som en fritidsgård! Men tanken var ju att vi skulle spela biljard och bowling! Bowlingen var dock bajsdyr och skulle precis stänga när vi kom dit!
Så det blev biljard!!!! Snacka om att jag var ouppvärmd! ^^
Spelet började bra för Karin, tills vi fick folk vid bordet bakom oss, otrevliga pojkar som inte brydde sig om att vi stog där och Karin fick en hel del köer på sig vilket gjorde Karin lite ilsk och bitchig mot dom!
Jag själv hade ganska roligt! Både åt spelet och hur mycket jag sög (PÅ SPELET) och att se hur Karin tar hand om pojkar som är bråkiga!
Till slut bytte vid bord för att få vara lite mer ifred. DÅÅÅÅÅ, flyttar de jobbiga killarna bord och är bredvid oss, IGEN. Karin PISSED. Till slut slutade dom att spela, kanske hade dom slut på pengar, jag antar vi aldrig få veta. Eller så skrämde Karin iväg dom.

Men vi lyckades spela hela 5 omgångar (3-2 till Karin som ni ser uppe), mycket flum, lite dans och en långhårig... pojke/man?

Vi måste medge att biljard köer, eller långa pinnar eller liknande lockar verkligen fram djuriska sidor hos oss O_o

Sen blev det redbull, inga vingar dock, och även lite dans! Vi lyckades även hitta till tjejernas toalett på det stället också. Huuuum, serietidningar, yay!

LINEHEDS PIZZERIA HADE STÄNGT!!! IRRETERANDE! Och där ska Karin bo, Johanna är ytterst chockad!
Så lite mer chicago, flum och till slut sömn! Upp tidigt nästa dag för auktion, Karin återkommer med detta!

Johanna fick för övrigt sova på Karins soffa med "bullen", WOHO NATTLIGT SÄLLSKAP!


BY THE WAY!
MR. POLITIK ÄR NU SINGEL IGEN, VÄLKOMMEN TILLBAKA! Nu får du officiellt vara med igen!


- EVIL
Over and out!

4 kommentarer:

Anders Dahlberg sa...

Hahaha lite kul detta :p
Tråkigt att jag flyttar antingen till Gbg eller till Sthlm, men jag får visa min existens på något vis ändå tror jag... ;)

Karekel sa...

Woho, Frida Kårlin i entren!!! <3
Måste raggga upp henne på en fika en dag snart. oohja!
Finns så många sköna människor i helt oväntande i halmstad..

Och jag som sagt, välkommen tillbaka Mr. Politik, lite synd att du ska försvinna från Falkenbergs scenen..
men vi är alltid üpp för fika i Götet också! :P

Anders Dahlberg sa...

Bra att veta ;)

CountessJohanna sa...

Va fan då för?
GBG förstår jag, men inte stockholm!
Skäms på dig Mr. Politik!