torsdag 3 december 2009

PEPPARKAKOR!

Chicago ~ Good vs Evil: 1 - 0

IDAG VAR DET DAGS FÖR VÅRAN ÅRLIGA TRADITION.... PEPPARKAKSBAKNING!
Vi hade inte så mycket deg som förra gången, och defenitivt rätt ont om tid! Men blev rätt bra ändå! ^^ och i år hade Karin köpt glasyr! ^^

Need I say more?

Karin sitter med vit glasyr, Johanna råkar titta på sin nybakade penis, MASSA SKRATT!


Johannas Pepparkakor (bild upp) ^^

Karins Pepparkakor!

Vi är beväpnade!

ALLTID REDO, med glasyr i fickan!

Och så självklart lite snusk!

Vi hann inte med så mycket idag, bara pepparkaksbakning, kaffe, blogg, och kortspel! ;) inte illa på nån timma! :D

Jag må flytta till Norge, men vi kommer hitta på bus när jag kommer hem och hälsar på fortfarnade! ;)

Dagens citat: "NU! VI HAR ONT OM KLÄDER! Erhm.. jag menar... TID!"

- EVIL
Over and out!

4 kommentarer:

Karekel sa...

Nästa år: Sliverpärlor, Peppakakshus...

CountessJohanna sa...

glömde av en bild och citat! ^^ uppdaterat! :P
Och vi skulle göra nån figur.. nu har jag redan glömt! :(

dyermaker sa...

Ni är söta! :)

Karekel sa...

JAG VANN I KORTSPELET! (jag ville bara påpeka det..)