måndag 12 oktober 2009

Tacos och Dans!

Chicago ~ Good vs Evil: 0 - 1

Vilken dag var det...?! Jo det var Jennies födelsedag!!!
GRAT... ehrm, jag menar, jag beklagar sorgen!

Detta firades med Tacos middag hemma hos Jennies föräldrar, syskon och morföräldrar och systersöner! Och så jag och Karin då, såååklart ;)
Det var jätte mysigt! Och Jennies familj är helt underbar! :D
Efteråt blev det fotboll för männen...................... och Karin, medans de övriga kvinnorna kollade på "här är ditt liv" eller nåt.
Det blev pannkakstårta till efterätt!!!! ME LIKE!
Fotbollen slutade i övrigt 1-0 till... DANMARK!!! Sverige kommer inte med i VM! ;) JEG ER DANSK!!!!


Efter middagen åkte vi hem till min fina och ostädade lägenhet och spelade chicago, dansade runt i mina skor till gammal rolig musik och förfestade i största allmänhet.
När klockan blev runt midnatt, så var det dags för att ta oss in till stan för att mötta upp Emma och dra till grand för att dansa, Johanna tog med sig lysstavar!! ^^
Träffade massa roligt folk denna kväll, dessvärre drog många hem tidigt!



Vi dansade i massa timmar och blev en hel del "MÅSTE HA LUUUFT". Jennie och Emma drog iväg en stund, men sen kom Jennie tillbaka för att dansa några sista låtar innan hemgång! ^^


Jag och Karin hade i alla fall mest kul med lysstavarna! ^^ Mer lysstavar till folket! :D

Tack för en underbar kväll flickor!

Dagens citat: "MEN BARA SÄTT PÅ NÅGOT!!"

- EVIL
Over and out!

Inga kommentarer: