onsdag 26 november 2008

kaallt sen väldigt varmt!

Chicago ~ Good vs Evil: 3 - 2
(skrev fel först, Förlåt Världen!)
JAG VANN! Och jag vill tacka Korn. Tack!
Hon vann 2 gånger.. sen började vi prata om Korn å Jag vann!
SEN försökte hon hämnas genom att börja tala om.. om.. ehm. idag kalla vi honom P.K.
(vilket betyder Politiskt Korrekt, Nej, det är inte mister Politik. Sorry Anders. vi ska finna han ett bättre namn.. eller så ska vi INTE prata om han mer!)
DET hjälpte inte. Jag vann..

Kom till johanna å det var kallt!
Så jag tog med mig min FILT...
johanna å jag lekte med våra cape:s.. Fina bilder! :P


(Johanna har paxat KORN. Johanna tycker jag ska paxa P.K. men jag paxar inte!
Om Johanna skulle *something* honom så hade hon INTE lämnat honom
ensam med mig.. hehe, bra.
Dubble Date? Korn å PK å Good å God. Hur skulle det vara?
Dagen citat: Is this a "Dead End" or a "Dubble Date"?)



- GOOD

"
We could be FRIENDS
with a kiss and flow
choose your weapon, time to go
a show"



girlfriend's girlfriends never could be mine...

3 kommentarer:

CountessJohanna sa...

"eller så ska vi INTE prata om han mer!"

Jo visst säkert... MWHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!

Anders Dahlberg sa...

Men vänta lite här.. Hur ska ni klara av att leva ett lyckligt liv utan att prata om mig??

Karekel sa...

Anders nu har du missförstått igen!
Du är inte personen: P.K. utan personen: Mr. Politik.
P.K. har inte med politik att göra utan är bara en sådanperson som ingen tycker illa om för han är så, så, politiskt korrekt hela tiden!!!
Du får mig inte rodna,vilket är bra, underlättande. :P
Men jag tycker om dig ändå Anders.
Även fast vi inte talar om dig så mycket?
(JOHANNA! Vi skulle funnet ett annat namn!)